söndag 12 augusti 2012

Vem är jag?

Okej, jag hatar sånt här, men det kanske inte är jättekul att läsa en blogg när man inte har en aaaaning om vem det egentligen är som sitter här bakom skärmen och skriver. Såå...Josefine heter jag. Är 22 år snart och bor i Göteborg tillsammans med min pojkvän Niklas som jag även är förlovad med sedan ett år tillbaka. Juste, två tamråttor bor här hemma också. Äckligt tycker säkert ni. söta tycker jag! Jätte sociala och roliga djur. På dagarna jobbar jag sedan kommer jag hem, äter, skiter, sover.. Ja, det är väl så dagarna ser ut ungefär. Nä riktigt så illa är det inte, har några intressen iaf. Tycker mycket om att träna och är allmänt intresserad av fitness. Det intresset delar även min pojkvän så mycket av våran lediga tid spenderas tillsammans på gymmet. Tycker även om att resa och älskar allt som har med naglar och nagellack att göra. Så nu vet ni lite mer om mig. Dags att förbereda mat för imorgon och sedan hoppa i säng. Klockan ringer 05:45...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar