tisdag 21 augusti 2012

Long time no see

Detta med att uppdatera regelbundet är nog inte min grej har jag kommit fram till. Man vill ju liksom inte tvinga fram blogginlägg bara för sakens skull. Utan man ska ju faktiskt vilja skriva också...

Just nu sitter jag här och väntar på att min kära gubbe ska komma hem från gymmet så vi kan äta middag. Själv står jag över träning idag. Har åkt på en jobbig jävla förkylning. Varit hemma från jobbet både igår och idag. Blir nog hemma imorgon också. Vill blir heelt frisk så jag kan komma igång med träningen så fort som möjligt igen. Har för en gång skull lite motivation! Varit dåligt med det sista tiden. Bara att hoppas att det håller i sig.

Håller förövrigt på att "rasta" mina små råttisar just nu. Stackarna har ju inte fått varit ute ur buren på två dagar. Just nu håller dom på att gräva runt i tvättkorgen som står framme haha :)


Lägger in en bild på mina små sötnosar. Här ligger dom och sover på sin favoritplats.
Ni som har fått för er att råttor är äckliga kanske borde tänka om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar