söndag 12 augusti 2012

Mitt första inlägg


Jaha, här är ytterligare en blogg tänker ni. Vad har hon att säga som inte redan har sagts i denna kommersiella och kontroversiella värld som vi lever i idag. Den frågan har jag inte något riktigt svar på, men jag vet en sak, och det är att jag är jävligt trött på alla dessa bloggar som alltid ska skryta om sina "glammiga" liv och ständigt visa upp romantiserande bilder på sig själva och sin omgivning. Är helt säker på att 99% av deras liv inte är så perfekta som dom vill förmedla. Dom lurar sig själva och sin omgivning. Så tillslut sitter man här och önskar att man vore någon annan för andra ser ut att ha det så mycket bättre. Men nä, så är det inte.. jag är precis som alla andra och i denna bloggen kommer jag vara 100 procent ärlig och 100 procent mig själv och inte visa upp en bild av mig själv och mitt liv som inte stämmer. Välkommen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar